środa, 1 kwietnia 2015

~100.000 wyświetleń, 1000 komentarzy i tytuł bloga miesiąca?!

Wiem, że dzisiaj 1 kwietnia, czyli Prima Aprillis (Nie wiem jak sie to pisze xd) ale w akurat tak pięknym dniu przyszło mi podziękować za to, co się tutaj stało!
Właśnie 1 kwietnia, dokładnie w tym samym dniu, Wy dobiliście 100.000 wyświetleń, 1000 komentarzy, a Woman With a Demon zwyciężyło w głosowaniu na Blog Miesiąca!
Rozumiecie co tu się dzieje?!
Cholera, ja nawet nie potrafię nic powiedzieć. Zostaje mi tylko jedno, wielkie, płynące prosdo z serda DZIĘKUJĘ!!!
Bez Was nie ma mnie! To Wy spełniacie moje marzenia! <3

2 komentarze:

  1. Cieszę się z tego powodu tak jak ty! Jejku, wiedziałam, że to kiedyś nastąpi. Ale to nie dzięki nam masz aż tyle wyświetleń, komentarzy itp. To twoja zasługa, bo piszesz genialnie i dzięki temu tyle ludzi tutaj zagląda! Z każdym rozdziałem to opowiadanie jest coraz lepsze i naprawdę podziwiam cię za to. Do tej pory jeszcze nie ogarnęłam jak ty to robisz xd. Jesteś niesamowita!. Tylko trochę mi smutno, bo wiem, że u mnie nigdy takie coś nie nastąpi. Chciałabym chociaż troszkę pisać tak wspaniale jak ty! No ale cóż...
    Kurde, mam nadzieję, że niedługo będzie i 200000 wyświetleń, hihi!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby tak dalej kochana!
    Pozdrawiam
    Ciemność :*

    OdpowiedzUsuń