sobota, 21 czerwca 2014

~ Prolog

Dzieciństwo? Cóż... Moje było bardzo... Specyficzne... Zawsze myślałam, że jestem taka jak każda inna dziewczynka. Myślałam, że wszyscy widzą to co ja, ale się myliłam. Mój "przyjaciel" wszystko mi wytłumaczył. Jestem wyjątkowa, inna... Widzę rzeczy, których nie widzi nikt inny... Mam umiejętności o których inni mogą tylko pomarzyć, ale ich nie wykorzystuję. Wy chcielibyście być wyjątkowi... A ja? Chcę być normalna... Opowiem wam moją historię... Chciałabym móc powiedzieć, że jest ona zwyczajna, przeciętna... Eh... Ale wcale taka nie jest! Każdy człowiek skrywa tajemnicę, która nigdy nie powinna wyjść na jaw... Moja jest straszna... Ich była niesamowita... Dwa różne światy... Moje cierpienie, ich szczęście... Mój brak zaufania i ich otwartość... Ich troska, mój strach... Jego miłość... Moja ucieczka...

~ Hope Wilson

1 komentarz: